نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3097
-
الف
+

احسان علیخانی: به فضای «ماه عسل» برمی‌گردم!

«احسان علیخانی» گرداننده پرآوازه ایرانی در یک مصاحبه از برنامه «ماه عسل» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «احسان علیخانی» گرداننده برنامه استعدادیابی «عصر جدید»، در یک مصاحبه از تمایل خود برای تولید برنامه‌ ای با محتوای برنامه «ماه عسل» سخن گفت.

«علیخانی»، کارگردان، تهیه‌کننده و مجری برنامه های تلویزیونی در ایران در یک مصاحبه ویدیویی گفت: «ماه عسل» دانشگاه من است؛ چرا که هرچه دارم متعلق به این برنامه است.

وی ادامه داد: من هم دلتنگ و بی تاب فضا و جنس گفت و گو‌های ماه عسل هستم. مطمئن هستم دیر یا زود به فضا و اتمسفر «ماه عسل» برمی‌گردم حالا با یک شکل و شمایل دیگر؛ آن جنس گفت و گو خیلی به ذائقه و سلیقه من نزدیک‌تر است. ۱۲ سال با کمک همکاران این برنامه را ساختیم. تا اینکه احساس کردم می‌توان کار دیگری به خصوص در بخش استعدادیابی انجام داد.

وی تأکید کرد: استعداد‌های بسیاری همچنان پنهان هستند، بنابراین تصمیم گرفتیم برنامه ای در این خصوص بسازیم که به مراتب سخت و سنگین‌تر است.

ماه عسل برنامه زنده تلویزیونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از بطن جامعه بود که از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۷ هر سال ماه رمضان و پیش از افطار از رسانه ملی ایران به نشر رسیده است. برنامه ماه عسل پس از نشر دوازده فصل در ماه‌‌‌های رمضان، سرانجام در سال ۱۳۹۷ به پایان رسید.

مهمان‌های این برنامه به‌طور کلی مردم عادی جامعه بودند که توانسته بودند در زندگی خود کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند یا حادثه مهمی در زندگی شان رخ داده‌است. بیشتر مهمان‌های دعوت شده به ماه عسل، در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌ بودند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

احسان علیخانی این روز‌ها مصروف  ضبط فصل دوم «عصر جدید» است و قرار است این برنامه برای نشر در شب عید فطر آماده شود.

عصر جدید یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای ایران ساخته و نشر می‌شود. این برنامه با گردانندگی و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از دلو(بهمن) ۱۳۹۷ نشر شده و فصل دوم این برنامه نیز از حوت(اسفند) ۱۳۹۸ آغاز شده است.

در این برنامه اشتراک کنندگان می‌توانند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی از جمله آوازخوانی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمیدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک و فوتبال آزاد شرکت کنند.

داوران فعلی «امین حیایی»، «سید بشیر حسینی»، «آریا عظیمی‌نژاد» و «رؤیا نونهالی» هستند. کسانی که با رای خود و رای مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر